Monday, May 24, 2010

[audioterror 02] Various - Aaudioterror Vol. 2 Jazzgot Krajowy

Various - Aaudioterror Vol. 2 Jazzgot Krajowy 
Label: audioterror.blogspot
Catalog: 02
Format: 10 x File, MP3
Released: 11 May 2010
Genre: Electronic, Jazz
Style: Lo-Fi, Downtempo, Jazz

Cztery dni byłem odcięty od świata, mój prowajder się zbiesił do tego stopnia, że łaczność odzyskałem dopiero wczoraj. Myślałem, że oszaleję kiedy ujrzałem stronę startową google...cztery dni w oparach dżezu i dymu...Druga odsłona kompilacji nasiąknięta jest tym klimatem. Jest korzennie...solidny fundament jakim jest dżezowa formuła, oblepiony różnymi stylami...dżez jest rdzeniem, wnętrzem organizmu, płynie swobodnie, nie narzuca się, idealnie komponuje z zimnym browcem i dżointem. indżoj :)

Tracklisting:
1 - Bielebny - Jazzurection
2 - ...and nobody cared - Breakfast in Tanger, Lunch in Berlin
3 - Jazzpospolita - Tribute Aerobit
4 - Ortalio - Popballada Freejazzowa (cover)
5 - Sebast - Bottom of the jar
6 - L'eau du robinet - Strawsbery picture
7 - Kake - Little turbulence
8 - Uislobae - Rozbzykanie
9 - Proszek na muchy - Oko Papy Racji
10 - Tymono - Milieusz


dl full release
release page

No comments:

Total Pageviews